17. studenoga 2014.

ZIPP ME slavi peti rođendan!

ŠTO JE ŽENA BEZ NAKITA?
(radni naslov)

Od nakita je nosila jedino oči. - Đorđe Balašević

Kažu da žene odlikuje ljubav prema šopingu, telefoniranju, gomilanju odjeće, obuće, torbi i nakita. Ja ne volim nijedno (čini li me to manje ženom?), dapače neke stvari iskreno prezirem (šoping i telefon), za gomilanje nemam mjesta ni potrebu, a od nakita nosim uglavnom samo svoje tirkizne slušalice od ipoda. Nakit mi je generalno neshvatljiv, gledam ga kao što većina ljudi gleda popis performansa računala. Nebrojeno puta sam se našla u dućanima s tim šljašteće-blještećim stvarčicama, od kojih su se u moje uši odbijali samo duboki uzdasi i riječi kao 'prekrasno, predivno i savršeno', dok sam ja gledala u to kao u tele u šarena vrata (doslovno). Obično bi se u toj zemlji čudesa našla kad bi prijateljicama trebala kupiti poklon, jer žene vole nakit. A dijamanti su ženini najbolji prijatelji. Pogotovo kad izgubi sve ostale.

Nemam dijamante, ali imam prijatelje i nakit i prijateljicu koja radi taj nakit (koji volim, nosim i koji moj mali inženjerski mozak može pojmiti). Ona se zove Lidija Šašek. Ušla je u moj život prije par godina, sasvim slučajno, nekim čudnim svemirskim planom i ostala, ispunjavajući zaglušujuće tišine života bučnim i dugim porukama, a kutijicu za nakit, naravno, nakitom. Ovih dana njena mala manufaktura slavi pet godina života i tom prigodom pišem post, radim kolače, a skupa pripremamo slavlje i darivamo vas.

Kratka priča o Zipp Me nakitu

Zipp Me nakit nastao je u jedno od onih lijenih, ali produktivnih popodneva, kao onaj dan kad je Newton sjedio ispod stabla jabuke ili kad se Arhimed išao kupati, i nastao od nečeg tako običnog kao što je ciferšlus (patent, zatvarač, cif...), a opet genijalnog. Uskoro je izrađen prvi prototip, a ostalo je povijest. Dobro, bilo je i muke, puno muke. U svaki komad nakita utkano je puno materijala, ali ljubavi, strpljenja i vremena. Možda izgleda kao nešto što može napraviti svatko i u jako kratkom vremenu, ali nije, izgled vara.


Lidija je mlada, vesela i skromna, ali i perfekcionist. No nikad neće priznat da radi nešto vrijedno spomena, iako je kroz godine njen nakit uveselio mnoge žene, što najbolje ilustrira ova fotografija. I putovao je cijelom zemaljskom kuglom, na sve kontinente osim na Antarktiku. Zasad.

Nakit se može naručiti preko facebooka, ali ga se može naći i po galerijama u Zagrebu i diljem naše obale (Poreč, Pula, Rovinj, Dubrovnik...). Ako ga naručite Lidija neće propustiti priliku da vam uljepša dan s bombonima ili vrećicama čaja, kao da nakit nije dovoljan. Ako vam postane prijatelj dobit ćete pakiranja pudinga, čaja, čokolade i vrećica za muffine. Nekad pomislim da je Djed Mraz jer joj je torba uvijek puna poklona, lice osmijeha, a usta (majčinskih) savjeta.

U moju povijest bolesti s dijagnozom 'Zipp Me fan' prvo je upisan simptom: 'prsten s crvenom mašnicom'. Na zabave i posebne prilike odlazili smo skupa, ali uvijek je on bio zvijezda večeri. Moja ruka u tuđoj ruci i divljenje, osjećala sam se kao žena u američkim filmovima nakon zaruka. On onako poseban, hipsterski, pomalo neshvaćen, pomaknut tip, mislim na vrhu mu je umjesto kamena stajala kopča od ciferšlusa. Filozof. Dobar par.

Onda se zaredalo darivanje na principu Ledove reklame u kojoj klinac dijeli sladoled s obitelji. Jedna ogrlica meni, pa sestri, pa meni, pa prijateljici... I tako te obuzme pokemon manija i moraš skupit sve. Narukvice, naušnice, prstenje, ogrlice, rajfovi, broševi. A onda kamenje- ahat, ametist, malahit, mjesečev kamen... Koralji. Perlice i mašnice u svim bojama. Alisa u zemlji čudesa.

I onda, kad sam donekle pokrila Zipp Me kolekciju- došla je Bling Me! I jedan od dražih projekata- sestrina djevojačka večer. Lidija je napravila privjeske za cure, a ja ceduljice s blesavim izjavama poznatih hollywoodskih mužjaka, Lidija je to sve spakirala u bijelu kutiju i zavezala rozom mašnom, kako i priliči događaju. Mladenka je posebno uveseljena crnom Bling Me ogrlicom. A ja, ja sam dobila poseban poklon jer sam privjesak, naravno, već imala. I svi su živjeli sretno.


DRAGOJ LIDIJI I ZIPP ME BRANDU NAJSRETNIJI PETI ROĐENDAN!

Ako i vi želite živjeti sretno imate na raspolaganju dvije opcije (obje ispravne):
a) javite se Lidiji i naručiti već danas svoj komad nakita (i dobiti set noževa, naravno).
b) odigrati nagradnu igru (nemojte reći da nemate sreće!).

NAGRADNA IGRA

sastojci
1 komentar na blogu
1 google + share

Na dnu ovog posta ostavite neki komentar, bilo što što vam prvo padne napamet nakon što ste pročitali ovu kobasicu od teksta. Tipa 'drugi put može i kraće' ili 'ukrala si mi sve riječi koji opisuju ovu divotu'. Komentirajte na način da koristite svog google profil ili tako da ostavite e-mail da vas mogu kontaktirati po završetku. :) (U slučaju da ne znate ostavit komentar jednostavno pošaljite poruku na u.kuzini@gmail.com). Ako vam je gušt možete stisnuti like ili g+, a i ne morate, mislim mogli biste.. da.

Nagrada je prsten sa slike, a dobitnika/icu bira random.org. Igramo se do 22.11. u ponoć. Objava dobitnika/ice, kao i pripadajući rođendanski recept, te malo iznenađenje za navjernijeg čitatelja slijedi u nedjelju 23.11.2014. :)

Mislim da sam sve rekla. Neka igre počnu!

p.s. suzdrži se od fejk profila, znam ih prepoznat.

Broj komentara: 28:

  1. Lijep pozdrav!
    Lidiji i Zipp Me brendu želim sretan 5. rođendan te puno poslovnoga uspjeha i dalje!
    Nakit je lijep, moderan, unikatan - baš kakva bi i žena trebala biti ;)
    yellena-bm@net.hr
    LP, Jelena K.

    OdgovoriIzbriši
  2. moram si nabaviti blingme privjesak, a i prsten bi se dao iskombinirati. Nakit je predivan a i ti si ga još ljepše dočarala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej ti! :) hvala ti!
      daj samo, pliz, ostavi neki kontakt e-mail. možeš poslat i na u.kuzini@gmail.com.

      Izbriši
  3. Divan tekst!
    Zipp Me brendu želim sretan rođendan!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lidija, odlična (originalno dosljedna) kao i uvijek :)
    Sretan ročkas ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao prvo sviđa mi se stil pisanja, smiješan, zanimljiv, originalan, ali i iskren. Neću reći da si mi ukrala sve riječi jer ne bih znala takav opis napisati, ali slažem se sa svim rečenim. Osobno ne poznajem Šašavu, ali vjerujem da joj je to dobar nadimak, baš kao i nakit. Na prvo mjesto stavljam prstenje jer obožavam originalno prstenje, ali i volim mlatarati rukama dok pojašnjavam nešto pa uvijek svi primijete moje dugačke prste i ručni rad koji krasi svaki stil. Još uvijek nemam ovaj zipp prsten, ali gospon random me voli i stat će na mom imenu. ;) Sretan rođendan Zipp me, neka i iduće godine budu ovako kreativne i originalne! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Happpy B-day!!!!
    Eto,ja sam tek danas saznala za vas,pogledala fotke i zaljubila se!!
    Stvarno svaka čast !!!!
    Žena ima zlatne ruke kaj reć!
    lidijagrguric1992@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve najbolje za rođendan, puno uspjeha i novih komada nakita!
    rajka.kovacevic5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan rođendan!!!! Lijepo darivanje!!
    anela1994p3@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. sretan rodjendan!
    dina.medvid@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. sretno zipp me i bling me!
    Ivana B)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zipp meeee... :)
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
  12. Prije tri godine sam poklonila jedan zip me prsten s tirkiznim kamenčićima svojoj šogici....obožava ga....proputovao je pola svijeta čak je posjetio i djeda mraza u Laponiji

    OdgovoriIzbriši
  13. odličan je tekst, s guštom sam ga pročitala, svaku riječ i rečenicu, kao i divne fotke ovog savršenog nakita, sve pohvale Lidiji prava je umjetnica, kreativka i prepuna novih ideja i odlične mašte, jer mašta može stvarno svašta!! :-) :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. sreetan!! :))
    katarinatopic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Zipp me rules :* :)
    kikamia07@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. sve najbolje!!!!
    tamsitomsi@gmal.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja bi takvu prijateljicu .... PREKOKRASNO ❤️❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan rođendan!
    Baš mi je bilo zabavno pročitati ovaj tekst. Čini se jako dugačak, ali je zabavan, zanimljivo napisan i lako čitljiv.
    A nakit? Zipp me nakit je unikatan, poseban, maštovit. Samo tako nastavite!
    alejinaad01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Puno Vam uspjeha želim, a što se samog teksta tiče, vrlo dopadljiv, zanimljiv, gutala sam ga. Zipp me nakit je priča za sebe, jenomenalno!
    meggi.duvnjak@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Sretan rođendan! redovito čitam! :)
    bbi0604@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. daj, brate, krace drugi put :* sritan rodjendan!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ljiljana Bošnjak Gligorević Sretan rođendan ljiljana_darda@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Imam prsten i nausnice, jako kvalitetan nakit. Sretan rodjendan Zipp Me :)
    suzi91@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivan nakit, zaista! Odusevljena sam darivanjem <3

    mitricsanja.narcisa@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Volim unikatne stvari, volim nakit..Ovaj nakit mi je predivan i bas stvoren za moj stil..Svaka cast ;)
    suzana.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

šećer dolazi na kraju :)